  • Data: 2007-01-27 08:27:56
    Temat: Re: sg i mandaty kolejna sprawa
    Od: Artur Golański <A...@w...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W artykule <3...@n...onet.pl> Ż. napisał(a):

    > czyli chcesz powiedzieć, że jeżeli jakieś prawo nakazuje popełnienie
    > przestepstwa to nalezy je popełniać.
    Napisałem to co napisałem (ustanowione rozporządzniem prawo jest
    obwiązującym).
    Prawo jest ustanawiane różnymi aktami prawnymi i równie dobrze ustawa
    może nakazywać działanie niezgodne z twoimi zasadami, poglądami.
    Natomiast "przestępstwo" to raczej czyn zakazany i w twoim zdaniu
    wystepuje sprzeczność zakaz-nakaz (chyab, ze jedna ustawa zakazuje, a
    druga nakazuje, a to prawie niemożliwe).

    P.S na przyszłośc tnij zbędny tekst!

    --
    Artur Golański