  • Date: Mon, 14 Dec 2009 00:59:01 +0100
    From: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: sedziowie powinni byc rozliczani!

    Robert Tomasik pisze:

    > w wiadomości news:4b257286$1@news.home.net.pl...

    > Ominąć, to możesz samochód zaparkowany albo studzienkę na jezdni. Z
    > Twojego tonu wnoszę, że do art. 2 PoRD dotarłeś. A skoro tak to zlituj
    > się nad dyskutantowi i poszerz swe horyzonty o leturę pkt. 29. Stojący w
    > korku pojazd, choć jest nieruchomy, to się porusza w rozumieniu
    > przepisów PoRD. Głupie. Wiem. Ale nie ja tę konstrukcję stworzyłem.

    To dlaczego od wielu lat artykułu 26, ustęp 3, punkt 2 - O KTÓRYM JUŻ
    WSPOMINAŁEM (i który pominąłeś milczeniem) - mówi o OMIJANIU pojazdu
    który "tylko" przepuszcza pieszych ale w ruchu nadal uczestniczy, hmm?

    [ciach]

    > Mnie raz taki rowerzysta porysował tylny błotnik, bo nie zauważył, że z
    > powodu słoneczka ciężarówki takie muldy porobiły w asfalnie i się
    > wywalił na jednej z nich. Oczywiście w tu opisanym wypadku nie musiało
    > tak być. Ale to nic do rzeczy nie wnosi.

    To po co o tym wspominasz?

    > No tak. Jak się merytoryczne argumenty skończyły, to ...

    Ahem - temat poważny, ale żadna ustawa nie zabrania poczucia humoru :-P

    A ja lubię gry słów ;)

    Poza tym jak można inaczej jak żartem zareagować na brednie, że na
    3-metrowej szerokości pasie nie zmieści się obok siebie samochód osobowy
    i rower, więc ktoś żyjący w odmiennej rzeczywistości dedukuje "jedynie
    logiczną" jazdę po krawężniku?