    From: "Ajgul" <p...@k...uz>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: samochody frmowe od 1.04
    Date: Tue, 8 Apr 2014 01:08:00 +0200
    <lhjlsn$nqg$1@node2.news.atman.pl> <lhkpoe$juh$1@speranza.aioe.org>
    <1...@d...icnet> <lhllfj$95t$1@speranza.aioe.org>
    <s...@p...org> <lhlvr7$2qv$1@speranza.aioe.org>
    <s...@p...org> <lhm3r2$d4q$1@speranza.aioe.org>
    <s...@p...org> <lhm8th$psg$2@speranza.aioe.org>
    <s...@p...org> <lhp81u$rjd$1@speranza.aioe.org>
    <s...@p...org> <lhpajk$28e$1@speranza.aioe.org>
    <s...@p...org> <lhpm98$vvh$1@speranza.aioe.org>
    <s...@p...org> <lhrc30$bia$1@mx1.internetia.pl>
    <53413c47$0$2232$65785112@news.neostrada.pl>
    <lhrvsu$dmu$1@mx1.internetia.pl> <s...@p...org>

    news:slrnlk30dp.luj.proteus@pl-test.org...
    > On 2014-04-06, Chlorek <c...@i...pl> wrote:
    >
    > [...]
    >
    > Nie. Cały czas piję do tego Twojego "szacowania" i wskazuję __cały czas__
    > problem rozliczenia __kosztów zakupu__ samochodu i części, wg takiej
    > metodologii.
    >
    > Dialog wygląda tak:
    > - rozliczny zużycie jak kilometrówką!
    > - a jak rozliczysz samochód?
    > - prosto! Rozliczmy zużycie jak kilometrówką!
    > - a jak rozliczysz części zakupione do samochodu
    > - Rozliczmy żużycie jak kilometrówką!
    >
    > I w koło macieju. Ciągle ignorujesz moje pytania.

    Bo samochód służy do jeżdżenia, a efektem tego są przejechane kilometry!
    Więc tak, jak ci padnie sprzęgło, to koszt alokujesz według... kilometrówki!
    Co ci nie pasuje? Tak się wszędzie (poza PL) robi. To jest fakt, czemu
    chcesz wymyślać koło?

    > To przestań drzeć szaty i męsko podejmij decyzję o przeznaczeniu
    > samochodu na DG. I będziesz miał na 100%.

    No właśnie - ja mam zapieprzać do szkoły z dziećmi taksówką, ale za to
    typek, który ćwiknął BMW na "kratkę" jeździ nią na siłownię i do knajpy
    "odzyskuje" za swą "działalność" pół VAT. Dlatego nie ma zgody na fikcje
    prawne. Albo wszyscy liczymy, albo nikt, a nie, że znów ciężary ponosi ten
    który pracuje.
    Poczucie sprawiedliwości wśród Polaków już praktycznie nie istnieje.