  • Data: 2014-04-08 19:54:26
    Temat: Re: samochody frmowe od 1.04
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2014-04-08, Ajgul <p...@k...uz> wrote:

    [...]

    > Ja nie, ale ty byś pewnie chciał. Tramwaj jest dotowany, więc dostajesz
    > KORZYŚĆ od miasta.

    Ależ ja się zgadzam z Godfrydem. Najlepsza sytuacja byłaby wtedy, gdyby
    wykorzystanie samochodu/tramwaju/etc. "osobiście" było w ogólności "zabronione"
    i zdarzało się na zasadzie "incydentalnej", tak jak to jest z wieloma innymi
    kosztami ponoszonymi "w celu".

    I tak jak nikt nie robi problemów bo użyjesz "kartkę", "ksero" do celów
    osobistych marginalnie, tak w przypadku samochodów skala nadużyć jest
    na tyle ogromna, że normalne mechanizmy się nie sprawdzają.

    > O to chodzi z używaniem auta do prywatnych celów, państwo się strasznie boi,
    > że ktoś otrzymuje nieprawną korzyść.

    Moim (i nie tylko moim) zdaniem niebezpodstawnie.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl