  • Data: 2014-04-06 18:25:09
    Temat: Re: samochody frmowe od 1.04
    Od: "Chlorek" <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:53413c47$0$2232$65785112@news.neostrada.pl...

    > Nie śledziłem całosci, ale WB chodzi chyba o samo odliczenie
    > przy zakupie stąd nie może przyjąć do wiadomosci, że Wasze obliczenia
    > wydatków bieżących eksploatacyjnych mają jakieś odniesienie do ceny
    > zakupu.
    > Ale to można ustalić odgórnie - albo nic albo cały a wydatki dalsze wg
    > procentu.

    Prawdopodobnie, ale on upiera się, że głównym problemem jest niemożność
    oszacowania % użycia, co jest bzdurą.
    Prowadzenie księgi wymusza obliczenia na bieżąco różnych kosztów i
    amortyzacji więc jak trzeba, to można to jakoś obliczyć.

    Natomiast rozwiązanie bieżące załatwia ludzi, którzy już vat dawno odliczyli
    skasowali, ale wciąć jeżdża, i to dużo.
    Tysiące ludzie w skali kraju, kolejne miliony wyszarpane ludziom.