  • Data: 2014-04-06 18:32:35
    Temat: Re: samochody frmowe od 1.04
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2014-04-06, Chlorek <c...@i...pl> wrote:

    [...]

    > Prawdopodobnie, ale on upiera się, że głównym problemem jest niemożność
    > oszacowania % użycia, co jest bzdurą.

    Nie. Cały czas piję do tego Twojego "szacowania" i wskazuję __cały czas__
    problem rozliczenia __kosztów zakupu__ samochodu i części, wg takiej
    metodologii.

    Dialog wygląda tak:
    - rozliczny zużycie jak kilometrówką!
    - a jak rozliczysz samochód?
    - prosto! Rozliczmy zużycie jak kilometrówką!
    - a jak rozliczysz części zakupione do samochodu
    - Rozliczmy żużycie jak kilometrówką!

    I w koło macieju. Ciągle ignorujesz moje pytania.

    > Prowadzenie księgi wymusza obliczenia na bieżąco różnych kosztów i
    > amortyzacji więc jak trzeba, to można to jakoś obliczyć.

    Ale to są _bieżące_ koszty. To raz. Amortyzacja zaś zakłada wykorzystywanie
    w DG na 100%, to dwa.

    > Natomiast rozwiązanie bieżące załatwia ludzi, którzy już vat dawno odliczyli
    > skasowali, ale wciąć jeżdża, i to dużo.

    To przestań drzeć szaty i męsko podejmij decyzję o przeznaczeniu
    samochodu na DG. I będziesz miał na 100%.

    > Tysiące ludzie w skali kraju, kolejne miliony wyszarpane ludziom.

    Znając pomysłowość rodaków, to więcej na tym przyoszczędzą.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl