    From: "Lookasik" <l...@p...o2.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: sad gospodarczy
    Date: Thu, 16 Mar 2006 17:25:59 +0100

    > umowe podpisalem z firma X na okres polroczny za co zostalo zaplacone i
    > potwierdzone,
    > zostal wystawiony rachunek na przelew ale zaplata byla gotowkowa co
    > zostalo zaznaczone na owym rachunku

    rozumiem ,ze na rachunku jest "zaplacono gotowka" ?

    > sprawa byla 20-05-2005
    >
    > umowa wyglada tak ze automatycznie zostaje przedluzana a jesli mam inne
    > zdanie w ciagu 2 mies przed wygaznieciem mam dac znac,
    >
    > wiec niestety skonczyla sie 11.2005 a ja napisalem do nich 01.12.2005 ze
    > rezygnuje,

    jak widze nieskutecznie wypowiedziales. skoro miales wypowiedziec na 2
    miesiace przed koncem "polrocza" a tego nie zrobiles to automatycznie
    przedluzyla sie na kolejne pol roku

    > ale nie otrzymalem zadnego rachunku z przelewem, nikt mi nic nie
    > dostarczyl, moglem zapomniec, zreszta skad mam wiedziec gdzie przelew
    > robic i na jakiej podstawie prawda?

    jezeli jest sie strona jakiegos stosunku to tez wypadaloby sie interesowac
    niemniej jednak fakt nieotzrymania zadnego rachunku jest jakims argumentem

    > kolejna sprawa jest taka ze cesie ktora sobie zrobili, ja nie otrzymalem
    > zadnego aneksu do umowy, ktora w istocie sie zmienila, gdyz podpisujac
    > umowe z X nie wiedzialem o istnieniu firmy Y ktora to owa cesie zrobila
    > X->Y
    > i owa Y mnie oskarza

    cesja moze nastapic bez zgodny dluznika. info dla dluznika idzie tylko po to
    ,zeby ten iedzial komu zaplacic

    > odsetki chyba sobie licza od 11-2005 do nie wiem kiedy

    w takim razie co wiesz??? czy trwa jakies postepowania sadowe ? na jakim
    jest etapie ? jakie jest zadanie pozwu i okolicznosci , ktore uzasadniaja to
    zadanie???
    w wezwaniu do zaplaty czy tez pozwie napwno jest wskazane z jakiego tytulu
    powod zada, za jaki okres itd itp

    pozdrawiam
    Łukasz