  • Data: 2006-02-17 12:59:36
    Temat: Re: sad depozytowy nie chce wyplacic spadkobiercom
    Od: Johnson <j...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Tiger napisał(a):
    > legitymacja spadkobiercow po panu X do zlozenia takiego wniosku, albowiem
    > nie byli oni uczestnikami postepowania o zlozenie przedmiotu do depozytu.
    >
    > "Y..................................................
    > Z udziałem (strony) o zezwolenie na złożenie depozytu sądowego:"
    >
    > Spadkobiercy (strony) brali udzial w zlozeniu depozytu, bowiem Y, wieloletni
    > przyjaciel X, zostal wysledzony, zlapany niemal na goracym uczynku,
    > doprowadzony do prokuratury i zmuszony do oddania pieniedzy wlasnie przez
    > spadkobiercow (strony). Inna sprawa jest to, ze zostal wezwany przez
> [...]

    W sądach nie ma sprawiedliwości tylko prawo. A sprawiedliwości nie ma,
    nie było i nie będzie.
    Ty lepiej napisz jak brzmiał wniosek o zezwolenie na złożenie przedmiotu
    do depozytu sądowego. Tam pewnie jest napisane na jakich warunkach ma
    być wydany depozyt.

    --
    @ Johnson

    --- za treść postu nie odpowiadam
    "Gdy nie wiemy czegoś w ogóle, bądź wiemy mało - jesteśmy skłonni do
    podstawiania uczuć w miejsce rozumu"