  • Data: 2006-02-17 13:06:01
    Temat: Re: sad depozytowy nie chce wyplacic spadkobiercom
    Od: Johnson <j...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Tiger napisał(a):

    > Owszem, moze zabezpieczac interesy dluznika. Ale czy moze zabezpieczac
    > interesy zlodzieja? Bowiem te pieniadze nigdy nie byly wlasnoscia Y i ukradl
    > je on z konta X na podstawie niewaznego juz pelnomocnictwa po smierci X,
    > wiedzac o jego smierci. Czy w tym przypadku sad depozytowy nie popelnil
    > bledu w wypelnieniu orzeczenia o zlozeniu depozytu?

    Sąd przyjmuje depozyt gdy są ku temu spełnione przesłanki. Sąd jak ci to
    napisał w uzasadnianiu nie jest władny do badania kwestii własności
    rzeczy które są składane do depozytu. Po jakiemu ci trzeba to napisać
    być zrozumiał?

    > Czyli sad depozytowy popelnia paserstwo, bowiem chroni na rzecz zlodzieja
    > pieniadze, ktore pochodza z kradziezy. Czy naprawde trzeba sie podpalic i
    > przytulic do jakiegos milego sedziego w tym kraju, zeby ktos sie
    > otrzasnal?..... Ech....

    Jak wyżej. Wyglądasz mi na kogoś kto nie rozumie tego co mu piszą.

    > Tylko jak ich (ja) znalezc?

    Najprościej sprawdzić w sądzie gdzie miał ostanie miejsce zamieszkania
    zmarły Y czy było postępowanie o stwierdzenie nabycia spadku. Jeśli go
    nie było to wystąpić z takim wnioskiem.

    Choć pomysł podany wcześniej przez kogoś innego o wykładnię
    postanowienia tez nie jest zły. Będzie jasność. Choć zapewne nie pomoże
    bo pośrednio - wysyłając wam wezwanie do złożenia pełnomocnictwa - sąd
    pokazał jak wyłoży to postanowienie.

    --
    @ Johnson

    --- za treść postu nie odpowiadam
    "Gdy nie wiemy czegoś w ogóle, bądź wiemy mało - jesteśmy skłonni do
    podstawiania uczuć w miejsce rozumu"