  • Data: 2022-09-20 16:02:34
    Temat: Re: ryby
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 20.09.2022 o 14:26, J.F pisze:

    > A jakos nie pamietam tych linkow,

    Domyślam się. Przyzwyczaiłem się już, że nie pamiętasz informacji
    których sobie nie zapisałeś i nie przykleiłeś na monitorze i dlatego
    tydzień później pytasz dokładnie o to samo.

    > mozesz kilka powtorzyc?

    Nie mogę.
    Kiedyś zdarzało mi się odrabiać lekcje za kogoś, ale teraz już mi się
    nie chce.
    Zresztą to i tak nie ma sensu, bo za tydzień znowu zapytasz o to samo.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr