  • Data: 2022-09-15 15:52:50
    Temat: Re: ryby
    Od: Szwambuł Trantiputl <t...@d...com> szukaj wiadomości tego autora

    Wcale nie przypadkiem, dnia Thu, 15 Sep 2022 15:39:20 +0200
    doszła do mnie wiadomość <1...@4...net>
    od Olin <k...@a...w.stopce> :

    ofa-na-odrze-geneza-terazniejszosc-zalecenia-na-przy
    szlosc

    U mnie się otwiera nnormalnie, na oko to jest to samo, co w
    web.archive.org

    >No i coś się rypło:
    >Ta witryna jest nieosiągalna
    >
    >Ale jest tu:
    >https://web.archive.org/web/20220913092048/https://
    klimat.pan.pl/katastrofa-na-odrze-geneza-terazniejsz
    osc-zalecenia-na-przyszlosc/

    >Piszą też, ze "Populacje ryb w Odrze praktycznie przestały istnieć", co
    >raczej przeczy tezie, że w nic specjalnego się nie wydarzyło, choć może nie
    >z perspektywy Nowego Sącza.

    Spoko, za 20 lat wszystko się ładnie zregeneruje.
    --
    Pójdziesz Pleśniowy
    Legniesz Ciekliwy