  • Data: 2022-09-16 21:29:33
    Temat: Re: ryby
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 16.09.2022 o 07:26, J.F pisze:

    > A jakie sa roznice?
    > Bo sklad ... wegiel, wodor, tlen, azot ... co tam jeszcze w RNA
    > wchodzi :-)

    No widzisz. Wszystkie szczepionki w technologii mRNA (niekoniecznie na
    kowida) bedą równie dobre na każdy wariant kowida;)

    > P.S
    > https://szczepienia.pzh.gov.pl/faq/co-wiemy-na-temat
    -skutecznosci-szczepionki-wektorowej-przeciw-covid-1
    9-astrazeneca/

    > Z nowo opracowanych danych wynika:
    >
    > 76% (95%CI: 59-86) skuteczności po podaniu pierwszej dawki w ciągu 90
    > dni,
    > 54,9% (95% CI: 32,7-69,7) skuteczności w odstępie pomiędzy dawkami
    > poniżej 6 tyg.
    > 82,4% (95% CI: 62,7-91,7) skuteczności w odstępie pomiędzy dawkami 12
    > tyg.

    To chyba "nowe" dane sprzed roku mniej więcej;)

    > A duzo bardziej odporni?
    >
    > Poza tym beda przenosic i na starszych.

    No ale już ustaliliśmy, że chodzi nie o to żeby nie chorowali a nie
    umierali.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!