  • Data: 2022-09-16 06:47:32
    Temat: Re: ryby
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > A czy ja pisałem, że niemieckie ścieki to spowodowały?

    Mniej więcej tu:

    "Ponieważ Odra jest rzeką graniczną, więc nasze służby muszą koordynować
    się z niemieckimi, bo przecież nasze i ich ścieki się sumują. Niemcy
    nalegali na zmniejszenie ilości ścieków po polskiej stronie, bo oni też
    by chcieli swoje tam odprowadzać. Nasi uważali, że Niemcy naszym kosztem
    chcą bardziej truć rzekę. No i tak długo się koordynowali, że wyszło, to
    co wyszło. "

    Możesz wyjaśnić jak polskie i niemieckie ścieki "się zsumowały" przed
    granicą i wyszło jak wyszło?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!