  • Data: 2022-09-16 07:26:40
    Temat: Re: ryby
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 16 Sep 2022 07:08:09 +0200, Shrek wrote:

    > Wiemy. Sprawdzono doświadczalnie i jest dokładnie na odwrót:P

    > Owszem jest - uważa się, że każda dawka jest szkodliwa i dlatego próbuje
    > się ograniczyć dawki do technicznie osiągalnego minimum. Mimo że często
    > nie ma to żadnego sensu.

    Ja tam nie wiem, ale jak sobie pomysle, ze moje DNA zrobione z wegla,
    a drobny procent to C14, ktory kiedys sie rozpadnie ... no dobra,
    moze DNA w jednej komórce nie jest dla organizmu istotne...

    > BTW - u nas właśnie zaczeli szczepić na omicron. Są dwie wersje - B1 i
    > B4/5. Właśnie u nas mądre głowy i autorytety twierdzą że te szczepiionki
    > niczym się nie różnią i "są tak samo dobre" bo... mają identyczny skład
    > chemiczny. Mam wrażenie że oni mają ludzi za idiotów.

    A jakie sa roznice?
    Bo sklad ... wegiel, wodor, tlen, azot ... co tam jeszcze w RNA
    wchodzi :-)

    Nawet budowa i wiekszosc wiazan podobna ...

    > Tak ale wśród "luda". Bardziej ogarnięci wiedzą, że skuteczność przeciw
    > zachorowaniu jest w najlepszym wypadku "taka sobie". Podejrzewam że to
    > jest powód że część osób związanych ze służbą zdrowia się na grypę nie
    > szczepi. Po prostu w ich ocenie ryzyko śmierci na grypę nie jest
    > przerażające, a po prostu chcieliby uniknąć samej choroby, czego
    > szczepionk na grypę nie gwarantuje.

    A oni w ogole potrzebują?
    Bo jesli maja stały/czesty kontakt z zarażonymi ... to czy te wirusy
    nie atakuja ich w miare stale ... i chyba powinni miec naturalną
    odpornosc ?

    > Przecież to ci eksperci szafowali wynikami 96%:P

    Przy Astra-Zeneca podawano jak pamietam "ok 70%, ale 9X% skutecznosci
    przed ciezką postacia choroby".
    Oni jedni nie klamali ?

    A tu nowsze dane
    https://www.medicover.pl/koronawirus/szczepionka/ast
    razeneca/

    P.S
    https://szczepienia.pzh.gov.pl/faq/co-wiemy-na-temat
    -skutecznosci-szczepionki-wektorowej-przeciw-covid-1
    9-astrazeneca/

    Z nowo opracowanych danych wynika:

    76% (95%CI: 59-86) skuteczności po podaniu pierwszej dawki w ciągu 90
    dni,
    54,9% (95% CI: 32,7-69,7) skuteczności w odstępie pomiędzy dawkami
    poniżej 6 tyg.
    82,4% (95% CI: 62,7-91,7) skuteczności w odstępie pomiędzy dawkami 12
    tyg.

    Zbyt szybko podana druga dawka obniza skutecznosc?
    Czy to jakis błąd statystyczny ...

    A duzo bardziej odporni?

    Poza tym beda przenosic i na starszych.

    J.