  • Data: 2007-02-18 19:44:06
    Temat: Re: rozwód, wymeldowanie, co robić???
    Od: user <n...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

    kam napisał(a):
    > user napisał(a):
    >> prosze o pomoc i porade.
    >
    > a co chcesz osiągnąć?

    obawiam sie, ze zona nie zmieni zdania... chce
    wiec zostac w jednym kawalku...

    - czy zgodzic sie na wymeldowanie czy nie? (czy pozniej
    na rozprawie rozwodowej nie bedzie miala z tego powodu
    jakiegos plusa),

    - co moge a co nie - w koncu to caly czas moja rodzina,

    mam glupie wrazenie jakby od poczatku bylo to ukartowane,
    jakby tylko czekala zeby sie mnie pozbyc, a teraz jeszcze
    chce mnie upodlic...

    kazda porada i pomoc z waszej strony bedzie dla mnie wiele
    znaczyc...