  • Data: 2007-02-18 22:57:29
    Temat: Re: rozwód, wymeldowanie, co robić???
    Od: Marcin Żyła <m...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

    Johnson napisał(a):

    > Żałosne. Sam przyznajesz że co najmniej flirtowałeś z kimś innym, a
    > teraz zwalasz na żonę. Odrobinę samokrytyki.

    > Idź, przeproś żonę i więcej tego nie rób.

    A co robić ma facet w sytuacji gdy zaczepiła do na GG czy inaczej jakaś
    wirtualna znajomośc?
    Zakładam tutaj złą wole małżonki, mającej dosyć faceta i chącej by było
    z winy faceta.
    Co prawda ten ciężki kretyn nie odrzucił zaproszenia, jednak zawsze może
    być tak, ze żona sobie znalazła metode na szybki i łatwy rozwód.
    MZ