  • Data: 2004-07-09 10:38:38
    Temat: Re: rozwiązanie umowy na podst. art. 55 kp
    Od: "Waldemar Bulkowski" <j...@W...tlen.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Hi!

    Użytkownik "j@" <e...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:cclo7p$6a4$1@fargo.cgs.pl...

    > Wiem ( już jestem mądrzejsza o 1 informację), że jako osoba
    > niepełnosprawna ( umiarkowany stopień)nie powinnam pracować dłużej

    A czy pracodawca wiedział o Twoim stopniu niepełnosprawności? Bo znam
    przypadki, że osoba przyjmuje się do pracy mając lekki stopień
    niepełnosprawności, w trakcie pracy staje ponownie na komisję i dostaje
    umiarkowany, ale ze strachu o prace nie informuje o tym pracodawcy.

    > Acha... podpisując trzecią umowę zmieniono mi stanowisko pracy (
    > praca przy komputerze), pracodawca nie wysłał mnie na badania
    > okulistyczne. Czy powinien?

    Jeżeli praca powyżej 4 h przy kompie to tak...

    3mcie się.

    --
    Waldek "Jakec" Bulkowski
    http://film.e-informator.pl