  • Data: 2004-07-09 11:41:14
    Temat: Re: Odp: rozwiązanie umowy na podst. art. 55 kp
    Od: j@<e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > co z urlopem za miesiąc pracy (grudzień) 2002 roku?
    > Co z urlopem za 2004 rok?
    > powinnaś go dostać w "naturze" albo ekwiwalwent za
    niewykorzystany urlop

    Umowa została rozwiązana 3 tygodnie temu. Nie otrzymałam do dnia
    dzisiejszego ani świadectwa pracy, ani żadnych ekwiwalentów. Jedynie
    zasadnicze wynagrodzenie za kilkanaście dni, przepracowane w
    czerwcu.

    > tak
    > Czy świadkami mogą być pracownicy sąsiadującej firmy?
    >
    > tak, jak mają coś ciekawego do powiedzenia.

    Myślę, że mogą!!! mieć coś ciekawego do powiedzenia, a nie musza
    się obawiać mojego pracodawcy. Wydaje mi się, że mogą być bardziej
    wiarygodni aniżeli moje koleżanki z pracy ( są zastraszone i obawiaja
    się utraty pracy).

    > Powiadom inspekcje pracy

    To właśnie zamierzam zrobić.

    Dzięki.