eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.praworozwiązanie umowy na podst. art. 55 kp › Re: rozwiązanie umowy na podst. art. 55 kp
  • Data: 2004-07-11 09:45:11
    Temat: Re: rozwiązanie umowy na podst. art. 55 kp
    Od: "fart" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    > > A skąd niby pracodawca ma wiedzieć ??????????
    > > Ma od tego ednostkę medycyny pracy, z którą ma podpisaną
    > umowę i to lekarz
    > > medycyny pracy decyduje jakie badania są niezbędne dla
    > określonego pracownika
    > > na stanowisku ....
    > Chyba mówisz o przedsiębiorstwie zatudniającym mnóstwo osób a nie
    > kilkanaście?

    O każdym :))))))))))))


    > > > 3. nieudzielanie przerw w pracy
    > > Zabronił robienia przerw ???????
    >
    > Wyobraź sobie : TAK! cytuję: " nie płacę pani za siedzenie i
    > objadanie się. Śniadanie może pani sobie zjeść w domu. Tutaj sie
    > pracuje" koniec cytatu. Mam na to świadka.

    A co to kurna jest ....... zakład pracy .... czy stołówka ??????????
    Pokaż mi przepis ....... nakazujący pracodawcy robienie przerwy
    śniadaniowej "nornalnemu" pracownikowi ?????
    Masz tylko 15 minut płatnej przerwy w przypadku pracy powyżej 6 godzin .....
    i kuniec ...
    Nie ma tam mowy o śniadaniu ......


    > > > 4. nieinformowanie pracownika o jego podstawowych prawach
    > > > wynikajacych z przepisów.
    > > Noooo beż jaj ... coś mi się zdaję, żę idziesz na całość :)))))))))))))
    > > Czy aby napewno nie podpisałaś żadnego oświadczenia o
    > zapoznaniu się z
    > przepisami obowiązującymi w firmie ???????
    > Tak, podpisałam... o obowiązkach wynikających z przepisów BHP oraz
    > o warunkach pracy na stanowisku pracy z komputerem i drukarką.

    To znaczy, że sie zapoznałaś :))))))))))))))))))))))))))
    No chyba nie zełżesz przed sądem, że ten podpis to fikcja ...... podróba
    ????? :))))))))))))



    >
    >
    > > > 5. niezapewnianie warunków pracy zgodnych z przepisami BHP (
    > > > kiepskie oświetlenie, biurko niedopasowane do wysokości,
    > komputer w
    > > > odległości 30 cm od oczu, brak higienicznych warunków do
    > spożywania
    > > > posiłków itp.)
    > > Nooooo tutaj to się w dupce przewraca ......... a gdzie jest napisane
    > że
    > > pracodawca w czasie przerwy ma udostępnić stołówkę ....... a może
    > jeszcze
    > > sexmasaże ??????? aha i może komlet sztućców ma zapewnić ?????
    >
    > Hmm... sexmasaże???? całkiem niezły pomysł.
    > Czy uważasz, że spożywanie posiłku przy biurku " na kolanie" jest
    > higieniczne?

    Uważam, że spożywanie posiłku w pracy to sprawa pracownika ....... i jego
    przerwy 15 minutowej.



    A może mycie naczyń ( czytaj: szklanek, kubków) w
    > toalecie z której korzystają pracownicy trzech firm jest higieniczne?

    To po co myjesz ????

    > Jeśli uważasz, że tak, to chyba nie masz bladego pojęcia o
    > podstawowych zasadach higieny. Współczuję.

    Ja czytam przepisy ... a Ty żądasz od pracodawcy przy okazji łamania przez
    niego prawa dodatkowych nienależnych Ci przywilejow :))))))))))))))))))))

    pozdrawiam
    fart


    >


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1