  • Data: 2004-07-09 11:59:51
    Temat: Re: rozwiązanie umowy na podst. art. 55 kp
    Od: j@<e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jaka masz na myśli ilość zatrudnianych pracowników? przecietnie 11
    osób

    >Ty miej dla sądu lub inspekcji wiarygodne dowody odbycia podróży

    Dowody odbycia podróży zwane poleceniem wyjazdu służbowego są w
    dokumentach księgowych firmy. Podpisane i zatwierdzone do wypłaty,
    ale nie wyciągne przecież pracodawcy pieniędzy z kieszeni na siłę ( os.
    fizyczna)

    > A skąd niby pracodawca ma wiedzieć ??????????
    > Ma od tego ednostkę medycyny pracy, z którą ma podpisaną
    umowę i to lekarz
    > medycyny pracy decyduje jakie badania są niezbędne dla
    określonego pracownika
    > na stanowisku ....

    Chyba mówisz o przedsiębiorstwie zatudniającym mnóstwo osób a nie
    kilkanaście?

    > Być może ... ale nie do końca

    > nie dał ..... ale chciał dać i da .. lub zapłaci po rozwiązaniu umowy

    nie może dać!!!! wyżej kilka linijek piszę, że umowa już!!! została
    rozwiązana.

    > Zabronił robienia przerw ???????

    Wyobraź sobie : TAK! cytuję: " nie płacę pani za siedzenie i
    objadanie się. Śniadanie może pani sobie zjeść w domu. Tutaj sie
    pracuje" koniec cytatu. Mam na to świadka.
    A poza tym.... chyba nie doczytałeś zbyt dokładnie tego co napisalam
    w pierwszym poście. Chodzi mi o inny rodzaj przerwy.

    > Noooo beż jaj ... coś mi się zdaję, żę idziesz na całość :)))))))))))))
    > Czy aby napewno nie podpisałaś żadnego oświadczenia o
    zapoznaniu się z
    przepisami obowiązującymi w firmie ???????

    Tak, podpisałam... o obowiązkach wynikających z przepisów BHP oraz
    o warunkach pracy na stanowisku pracy z komputerem i drukarką.

    > Nooooo tutaj to się w dupce przewraca ......... a gdzie jest napisane
    że
    > pracodawca w czasie przerwy ma udostępnić stołówkę ....... a może
    jeszcze
    > sexmasaże ??????? aha i może komlet sztućców ma zapewnić ?????

    Hmm... sexmasaże???? całkiem niezły pomysł.
    Czy uważasz, że spożywanie posiłku przy biurku " na kolanie" jest
    higieniczne? A może mycie naczyń ( czytaj: szklanek, kubków) w
    toalecie z której korzystają pracownicy trzech firm jest higieniczne?
    Jeśli uważasz, że tak, to chyba nie masz bladego pojęcia o
    podstawowych zasadach higieny. Współczuję.

    > eeeeeeeee tam :)))))))

    tia...

    -> http://usenet.pomocprawna.info