    From: "Sandra" <S...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: rozprawa rozwodowa i karna
    Date: Thu, 21 Aug 2003 17:35:39 +0200

    Użytkownik urticae <u...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:4...@n...onet.pl...
    > Świadkowie żony na rozprawie rozwodowej mówili o całym pożyciu jak i o
    > ostatnim okresie tj. po wniesieniu sprawy rozwodowej. Nie mówili tam nic
    abym
    > żonę bił, czy maltretował psychicznie. Na rozprawie karnej śpiewali o tym
    jak z
    > nut. Mówili przy tym że wiedzą o tym od żony która przyjeżdżała do nich po
    tych
    > dramatycznych zajściach i na bierząco opowiadała im o tym
    wszystkim.Dlaczego
    > zatem nie powiedzieli tego na rozprawie rozwodowej?

    miałam juz zakonczyc ale nie mogłam się powstrzymać od ostatniego
    rozmyslenia a więc:
    skoro tak wszystko wygląda jak to opisujesz to masz wygraną sprawę,dowody
    ,ktore tu przedstawiasz prowadzą do wygranej a sprawy obie zakończą sie
    niebawem , dzieci pewnie zostaną wysłuchane jak sobie tego życzysz ,
    świadków pewnie ukarają za składanie fałszywych zeznań ...nic innego mi nie
    wypada jak życzyć powodzenia...
    jednak ja osobiście nie daje wiary powyższemu a kazde moje przemyślenie
    wywołalo lekkie zdenerwowanie u Ciebie

    Sandra