  • Data: 2005-09-22 15:14:10
    Temat: Re: rower z niemiec 'gratis'
    Od: "Romuald Kiel" <R...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > No więc było napisane, tak? Zaznaczyłeś, że akceptujesz? Co? Nie
    > doczytałeś? Czyja to wina?

    Tak, nie doczytalem, ale i tak wydaje mi sie nieuczciwe (z moralnego punktu
    widzenia) oraz niezgodne z prawem (z prawnego punktu widzenia), a dokladnie
    z 'Price indications Directive 1998/6/EC', doliczanie tej kwoty juz po
    zatwierdzeniu zamowienia.

    Gwoli scislosci dodam, ze interesuje mnie wylacznie prawny punkt widzenia.
    Czy potwierdzanie przeczytania umowy 'ptaszkiem' moze miec jakies skutki
    prawne?