  • Data: 2005-09-22 15:40:57
    Temat: Re: rower z niemiec 'gratis'
    Od: "Romuald Kiel" <R...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Jeżeli w kwocie całkowitej podali inny koszt od rzeczywistego, złamali
    > prawo.
    > Jednak ewentualna rozprawa odbędzie się przed sądem niemieckim lub sprawą
    > zająć się może tamtejszy rzecznik konsumentów (VZBV?).

    Dlaczego w sadzie niemiecim, skoro jestem obywatelem Polski?
    Jakie prawo tutaj obowiazuje i jak sie moze to skonczyc?

    > Nie zmienia to faktu, że rower przyjąłeś nie płacąc zań.

    Tak, ale nieswiadomie. Podalem numer karty i myslalem, ze kase sciagneli.
    Nieraz czytalem na grupach posty ludzi, ktorym mBank sciagal kase, mimo
    rozladowania karty. Dlatego natychmiast po zobaczeniu roweru, poszedlem
    sprawdzic konto. Okazalo sie jednak, ze saldo sie nie zmienilo.
    Rodzice rowniez mysleli, ze zostalo zaplacone, bo z rowerem przyszla
    faktura.