eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.praworękojmia - serwis uparcie twierdzi że urządzenie jest sprawne › Re: rękojmia - serwis uparcie twierdzi że urządzenie jest sprawne
  • Data: 2003-03-11 09:18:19
    Temat: Re: rękojmia - serwis uparcie twierdzi że urządzenie jest sprawne
    Od: "Jinks" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    > Tak więc radziłbym sprawdzić parametry napięcia bezpośrednio przy pralce w
    > czasie grzania i dopiero jeśli tutaj na 100% wszystko będzie ok, walczyć
    > dalej z serwisem.
    Tak właśnie zrobiłem (odpowiedź na wcześniejszy list) miernik o klasie
    dokładności 0,5 pożyczony z labolatorium, błąd był zgłaszany podczas
    prawidłowego napięcia. Tak że tutaj jestem pewien że jest w porządku,
    zresztą serwis już się wycofał z uznania spadku napięcia jako przyczyny.
    Pozdrawiam
    Jinks


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1