eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.praworękojmia - serwis uparcie twierdzi że urządzenie jest sprawneRe: rękojmia - serwis uparcie twierdzi że urządzenie jest sprawne
  • Data: 2003-03-12 16:04:00
    Temat: Re: rękojmia - serwis uparcie twierdzi że urządzenie jest sprawne
    Od: "Jinks" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    > Nie wiem, ale żadna sztuka samemu stworzyć. Napisz że składasz reklamacje
    > z tytułu rękojmi i napisz czego się domagasz (usunięcia usterki,
    > odstąpienia od umowy, wymiany urządzenia). Podaj dane co do miejsca i
    > czasu zakupu. Napisz czym się objawia usterka. Objaśnij dlaczego sądzisz
    > że nie jest to spowodowane złą jakością zasilania. Dołącz do wniosku
    > kserokopie ww. pisma z ZE. Podaj jak mają się z tobą skontaktować. Na
    > koniec podaj podstawę prawną: Kodeks Cywilny, art. 556-576.
    Tak tez zrobie
    dziekuje za sugestie
    Jinks


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1