eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.praworękojmia - serwis uparcie twierdzi że urządzenie jest sprawne › Re: rękojmia - serwis uparcie twierdzi że urządzenie jest sprawne
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!newsfeed.gazeta
    .pl!newsfeed.tpinternet.pl!atlantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: "Jinks" <g...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: rękojmia - serwis uparcie twierdzi że urządzenie jest sprawne
    Date: Tue, 11 Mar 2003 10:18:19 +0100
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 11
    Message-ID: <b4k9l4$9vm$1@atlantis.news.tpi.pl>
    References: <b4j763$a4m$1@atlantis.news.tpi.pl> <b4k8eq$3q$1@atlantis.news.tpi.pl>
    NNTP-Posting-Host: pa149.sterkowiec.sdi.tpnet.pl
    X-Trace: atlantis.news.tpi.pl 1047374309 10230 217.96.215.149 (11 Mar 2003 09:18:29
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 11 Mar 2003 09:18:29 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2720.3000
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2600.0000
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:134823
    [ ukryj nagłówki ]

    > Tak więc radziłbym sprawdzić parametry napięcia bezpośrednio przy pralce w
    > czasie grzania i dopiero jeśli tutaj na 100% wszystko będzie ok, walczyć
    > dalej z serwisem.
    Tak właśnie zrobiłem (odpowiedź na wcześniejszy list) miernik o klasie
    dokładności 0,5 pożyczony z labolatorium, błąd był zgłaszany podczas
    prawidłowego napięcia. Tak że tutaj jestem pewien że jest w porządku,
    zresztą serwis już się wycofał z uznania spadku napięcia jako przyczyny.
    Pozdrawiam
    Jinks


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1