eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.praworękojmia po wymianie towaru na nowyRe: rękojmia po wymianie towaru na nowy
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.gazeta.pl!not-f
    or-mail
    From: "Beta" <m...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: rękojmia po wymianie towaru na nowy
    Date: Wed, 11 Jun 2003 10:04:02 +0200
    Organization: Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl
    Lines: 41
    Message-ID: <bc6nqf$j30$1@inews.gazeta.pl>
    References: <bc1nkd$pgb$1@inews.gazeta.pl> <bc1u3u$atq$1@atlantis.news.tpi.pl>
    <bc41or$30o$1@inews.gazeta.pl> <3...@p...onet.pl>
    <bc44uo$bje$1@inews.gazeta.pl> <bc6ll6$8hr$1@nemesis.news.tpi.pl>
    NNTP-Posting-Host: 195.94.201.139
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1055318671 19552 195.94.201.139 (11 Jun 2003 08:04:31 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 11 Jun 2003 08:04:31 +0000 (UTC)
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1165
    X-Priority: 3
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1158
    X-User: balada
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:149717
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "Albercik" <l...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:bc6ll6$8hr$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Z tego co mi sie wydaje to rekojmia nie ulega wydluzeniu ani skroceniu.
    >
    > Poszukaj w necie (przepisow dotyczacych rekojmi) i zadzwon do federacji
    > konsumentow - powinni Ci pomoc a na pewno naprowadzic na rozwiazanie.
    >
    > Ja ewidentnie domagal bym sie zwrotu gotowki - ewentualnie potem dokonal
    bym
    > unich ponownego zakupu.

    Już to wszystko zrobiłam. Federacja uświadomiła mi że mogę się w ogóle
    czegoś domagać i na jakiej podstawie, po czym odesłała do Inspekcji
    Handlowej. W międzyczasie złozyłam reklamację która została całkowicoe za
    przeproszeniem olana przez firmę. Inspekcja złożyła firmie wizytę i wtedy
    oni napisali że naprawią drzwi w ciągu 14 dni roboczych. No i je zabrali.
    Ale to było 2 miesiące temu. Drzwi ani śladu, ciągle mówią że będą za parę
    dni, jak do nich zadzwonię (i mówią że opóźnienie wynika z tego że będą
    nowe). Dzwonię jeszcze do Inspekcji ale naprawdę trudno zastać tam osobę
    która prowadzi tę sprawę.

    W internecie już szukałam, ale większość sensownych serwisów prawniczych
    jest płatnych. I tak jużwpakowałam w to 300 zł bo zrobiłam ekspertyzę stanu
    drzwi u rzeczoznawcy - tak mi doradziła Insplekcja, żeby "w razie czego mieć
    podstawy do roszczeń". Ale drzwi już nie ma, więc i ekspertyza jest do
    wyrzucenia.

    Poszłabym jeszcze do jakiegoś prawnika (może adwokata?) ale nie wiem czy
    jest sens, wywalę kolejne 200 (??) złotych.

    Poza tym boję się że w ogóle tych drzwi nie dostanę, albo dostanę jakieś
    niedorobione albo się znowu skurczą w sezonie grzewczym, a rękojmia ich nie
    obejmie. Po prostu nie wiem co mam zrobić. Czekam jeszcze aż zastanę tę
    kobietę z Inspekcji, może ona coś doradzi.




    --
    Serwis Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1