eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.praworeklamacja vatenfall i problem › Re: reklamacja vatenfall i problem
  • Data: 2008-04-21 17:44:12
    Temat: Re: reklamacja vatenfall i problem
    Od: "Jd." <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    Użytkownik "Dawid" <d...@s...net.nospam> napisał w wiadomości
    news:fui6t5$bh5$1@polsl.pl...
    > witam
    > posiadam sklep spozywczy i od roku mialem regularne rachunki za prad po
    > 320-350zł. W styczniu przyszedl domnie rachunek na kwote 1200zł a kolejny
    > rachunek opiewa na 3000tys PLN.

    Spawdź na rozliczeniach stany liczników - przyczyna leżeć może w błędnym
    odczycie.

    > Z sklepu odeszła nam jedna chlodnia w grudniu zeszlego roku wiec powinno
    > sie wrecz zmniejszyc rachunek.

    A jakie masz odbiorniki energii w tym sklepie? Ogrzewanie jakie masz? Ile i
    jakich tych chłodni?

    > Postanowilismy oddac licznik do ekspertyzy w vatenfall i okazalo sie ze
    > licznik jest dobry i vatenfall negatywnie rozpatrzyl nasza reklamacje

    Zwykle licznik po ekspertyzie już nie wraca. Jeśli kolejny licznik wskazuje
    nadal duże zużycie to wielce prawdopodobne że problem nie leży w liczniku.

    >
    > W sieic jest rożnicowka wiec niema prawa istnieć jakieś doziemienie

    Wykluczyłeś prawdopodobieństwo kradzieży prądu między licznikiem a lokalem?
    Masz jakichś nowych sąsiadów?
    --
    ==========###-###*###-###==============
    Jaroslaw Dubowski, Bytom j...@i...pl
    ==========###-###-###-###==============



Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1