  • Data: 2007-03-18 09:04:41
    Temat: Re: reklamacja obuwia jak?
    Od: "Janek" <j...@p...wp> szukaj wiadomości tego autora

    Czy pismo może tak wygląć:

    REKLAMACJA

    Zgłaszam niezgodność obuwia firmy NIKE model AIR WINTERSPIKE WS rozmiar 45.5
    z umową, obuwie zostało zakupione 16.01.2007roku. W obuwiu uwidoczniły się
    wady łączenia materiałów oraz rozklejenie.

    Opis:

    But prawy:

    Rozklejenie - z lewej strony czubka pomiędzy podeszwą, a górną częścią buta.

    Wada łączenia materiałów - pomiędzy czubkiem, a podbiciem pod "gumową"
    powłoką powstały nieestetyczne białe punkty ma to miejsce zarówno z lewej
    jak i z prawej strony z lewej silniej.

    But lewy:

    Wada łączenia materiałów - pomiędzy czubkiem, a podbiciem pod "gumową"
    powłoką powstały nieestetyczne białe punkty ma to miejsce zarówno z lewej
    jak i z prawej strony z prawej silniej.

    Zdjęcia tych miejsc przesyłałem drogą mailową do państwa, więc myślę że nie
    będzie problemu z ich znalezieniem.

    Tak jak pisałem w mailach buty były w sumie użytkowane około 2-3tygodni.
    Chodziłem w nich i biegałem tylko po chodnikach i suchych nawierzchniach.
    Nie były użytkowane podczas śniegów i deszczy.

    W związku z zaistniałymi wadami obuwia, żądam wymiany na nowe lub zwrotu
    pieniędzy.

    Jeszcze chciałbym napisać o tych 6miesiącach bo to mogłoby przyśpieszyć
    sprawę bo nie trzeba byłoby ekspertyzy. Proszę o poprawki i wszelkie
    sugestie.