  • Data: 2007-03-18 13:11:21
    Temat: Re: reklamacja obuwia jak?
    Od: Przemysław Płaskowicki <p...@p...name> szukaj wiadomości tego autora

    On 2007-03-18 12:26, Ero Walensdorf wrote:
    > Użytkownik "Janek" <j...@p...wp> napisał
    >
    > To zalezy od modelu obuwia - bo jeśli są to indoorowe buty, np. do
    > koszykówki, a użytkowałeś je na zewnątrz i to w okresie zimy, to możesz mieć
    > reklamację w plecy.

    Może nie tyle od tego jaki model jest to butów, ale od tego czy klient
    otrzymał instrukcję obsługi butów z których wynikało, że buty są tylko
    do zastosowań "indoorowych". Ograniczenie używalności butów wyłącznie do
    wnętrzy budynków jest ograniczeniem, którego klient raczej się nie
    spodziewa.
    --
    Przemysław Płaskowicki
    I'm smarter than the average bear! (Yogi Bear)