  • Data: 2007-03-19 20:23:58
    Temat: Re: reklamacja obuwia jak?
    Od: "Janek" <j...@p...wp> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Ero Walensdorf" <walensdorf@nietrudzsie_nieodbierampriva>
    napisał w wiadomości news:45fe8467$1@news.home.net.pl...

    > Użytkownik "Janek" <j...@p...wp> napisał
    >
    > Zatem są to buty do biegania nawet w zimie.
    > Jednak z Twojego opisu wynika, że są to wady do usunięcia - raczej nie
    > spodziewaj się gotówki, do żądania czego nawet nie byłeś uprawniony.
    >
    > EWa

    Buty teoretycznie są do wszystkiego, miałem wcześniej inne z serii ACG i
    wyglądały lepiej po 2latach użytkowania niż te teraz:/ dlatego też kupiłem
    te, a tu takie rozczarowanie.
    Zgodzę się, że rozklejenie można naprawić, ale to:
    http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/0e72fd6a01c0cc71
    .html
    Nie mam pojęcia co z tym można zrobić.