eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.praworeklamacja - jak to właściwie jest proszę o pomoc prawną ?Re: reklamacja - jak to właściwie jest proszę o pomoc prawną ?
  • Newsgroups: pl.soc.prawo
    From: Piotr Biegała <piotr@biegala_SPAM_WON_.pl>
    Subject: Re: reklamacja - jak to właściwie jest proszę o pomoc prawną ?
    References: <ecd5u4$58j$1@news.onet.pl>
    <s...@k...dziewic.com>
    <ab699$44ea1e82$3eb34db5$795@news.chello.pl> <ecd8eo$dl7$1@news.onet.pl>
    X-Licznik: 1919
    Message-ID: <s...@k...dziewic.com>
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    User-Agent: slrn/0.9.7.4 (pl-1.4.3) (Linux/2.4.22-1.2149.nptl (i686))
    NNTP-Posting-Host: 83.31.200.37
    Date: 22 Aug 2006 08:22:08 +0200
    X-Trace: news.home.net.pl 1156227728 83.31.200.37 (22 Aug 2006 08:22:08 +0200)
    Organization: home.pl news server
    Lines: 30
    X-Authenticated-User: p...@t...pl
    Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.nask.pl!new
    s.nask.org.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!news.home.net.pl!not-for-mail
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:408444
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu pon, 21 sie 2006 o 23:26 GMT maximus napisał na grupę:


    >Nie masz racji Rozdział IV par. 32 pkt 5
    >"W przypadku reklamacji dotyczącej rachunku telefonicznego Abonent
    >zobowiązany jest wymienić bl abla bla.... Złożenie reklamacji nie zwalnia
    >Abonenta z obowiązku zapłaty w CAŁOŚCI RACHUNKU TELEFONICZNEGO.

    >I co wy na to ?

    Sluze - przeczytaj pkt 1 tegoz paragrafu. Stanowi on co operator Orenge
    uznaje za reklamacje - wyraznie zdefinowal. A Ty nie reklamujesz uslugi
    - tylko sam rachunek. Wlasnie na tym sie opieralem jak sie z nimi bilem.


    >Nie jesteś w stanie zapłacić (nie z twojej winy bo chyba nie moja wina że
    >nie jestem milionerem) zawieszają ci usługę bo nie zapłaciłeś faktury.

    nie - wpadasz do salonu, wyciagasz kierownika z brode, pokazujesz
    palcem i po chwili telefon dziala. Owszem upierdliwe, ale skuteczne. Dla
    wzmocnienia efektu, szczegolnie jak trafiasz na oporna materie - mozesz
    zaproponowac ze pojdziesz na sale obslugi i zaczniesz glosno mowic
    kliento ze jak podpisza umowe to moga zostac oszukani - to dziala;-)

    Osobiscie przerabialem zawyzanie faktury - "bo system tak wydrukowal"


    --
    Pozdrawiam
    piotr(szympans)biegala.pl Piotr Biegała

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1