eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.praworeklamacja emailem › Re: reklamacja emailem
  • Data: 2006-10-11 19:40:46
    Temat: Re: reklamacja emailem
    Od: Paweł Sakowski <p...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Szerszen wrote:
    >> wysłania emaila jest równoznaczny z uznaniem reklamacji (tak jak to ma
    >> miejsce w przypadku korespondencji papierowej) ?
    >
    > a potwierdzenie dostarczenia tego maila masz??

    Na początek trzeba by wyłudzić takie potwierdzenie. Co nie powinno być
    trudne. Pierwszy pomysł z brzegu to wysłać do nich maila o treści mniej
    więcej:

    "Chciałem się dowiedzieć kiedy wreszcie zrealizujecie moją reklamację z
    dnia 12 maja 2004! Ile można czekać? [tu jeszcze przez 4 linijki
    opieprzać ich za traktowanie klientów]"

    W zasadzie każda odpowiedź (a zapewne sprowadzi się ona do "już
    wkrótce") będzie potwierdzeniem, że reklamację dostali.

    --
    +---------------------------------------------------
    -------------------+
    | Paweł Sakowski <p...@s...pl> Never trust a man |
    | who can count up to 1023 on his fingers. |
    +---------------------------------------------------
    -------------------+

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1