eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.praworeklamacja emailem
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 16

  • 1. Data: 2006-10-11 10:30:34
    Temat: reklamacja emailem
    Od: "maximus" <n...@a...pl>

    Skoro w punkcie BOK ORANGE dostałem email do składania reklamacji
    b...@o...pl czy w zwiazku z tym brak odpowiedzi w terminie 30 dni od daty
    wysłania emaila jest równoznaczny z uznaniem reklamacji (tak jak to ma
    miejsce w przypadku korespondencji papierowej) ?



  • 2. Data: 2006-10-11 11:42:13
    Temat: Re: reklamacja emailem
    Od: "Szerszen" <s...@t...pl>


    Użytkownik "maximus" <n...@a...pl> napisał w wiadomości
    news:egih44$lkf$1@news.onet.pl...

    > wysłania emaila jest równoznaczny z uznaniem reklamacji (tak jak to ma
    > miejsce w przypadku korespondencji papierowej) ?

    a potwierdzenie dostarczenia tego maila masz??



  • 3. Data: 2006-10-11 11:45:37
    Temat: Re: reklamacja emailem
    Od: "Kuroi Bonza" <b...@w...pl>

    Dnia 11-10-2006 o 12:30:34 maximus <n...@a...pl> napisał(a):

    > Skoro w punkcie BOK ORANGE dosta?em email do sk?adania reklamacji
    > b...@o...pl czy w zwiazku z tym brak odpowiedzi w terminie 30 dni od
    > daty
    > wys?ania emaila jest równoznaczny z uznaniem reklamacji (tak jak to ma
    > miejsce w przypadku korespondencji papierowej) ?

    witaj!

    Mam (jeszcze z czasow Idei) z Centertelem wygrana sprawe sadowa w zwiazku
    z reklamacja. Poradze Ci wysylaj faksy i to najlepiej z ich punktow. Raz
    wysylasz na ich koszt, dwa masz potwierdzenie papierowe z pieczatka, data
    i podpisem pracownika punktu.
    Ma to wartosc w wypadku sprawy sadowej...

    Bonza


  • 4. Data: 2006-10-11 15:25:49
    Temat: Re: reklamacja emailem
    Od: "Troll Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    Szerszen napisał(a):
    > Użytkownik "maximus" <n...@a...pl> napisał w wiadomości
    > news:egih44$lkf$1@news.onet.pl...
    >
    >> wysłania emaila jest równoznaczny z uznaniem reklamacji (tak jak to ma
    >> miejsce w przypadku korespondencji papierowej) ?
    >
    > a potwierdzenie dostarczenia tego maila masz??
    >
    >

    te potwierdzenie zalezy od ich widzimisie

    P.


  • 5. Data: 2006-10-11 18:55:07
    Temat: Re: reklamacja emailem
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    Troll Przemek R. napisał(a):

    >>> wysłania emaila jest równoznaczny z uznaniem reklamacji (tak jak to ma
    >>> miejsce w przypadku korespondencji papierowej) ?
    >>
    >> a potwierdzenie dostarczenia tego maila masz??
    >>
    >
    > te potwierdzenie zalezy od ich widzimisie

    Brak potwierdzenia złożenia reklamacji w przypadku jej złożenia
    pisemnie, telefonicznie lub przy wykorzystaniu innych środków
    porozumiewania się na odległość, w tym drogą elektroniczną jest
    naruszeniem przepisów (§ 5. pkt. 3 rozporządzenia w sprawie trybu
    postępowania reklamacyjnego oraz warunków, jakim powinna odpowiadać
    reklamacja usługi telekomunikacyjnej). Niestety, z tego tytułu nie ma
    żadnych sankcji ;-(

    M.


  • 6. Data: 2006-10-11 19:40:46
    Temat: Re: reklamacja emailem
    Od: Paweł Sakowski <p...@s...pl>

    Szerszen wrote:
    >> wysłania emaila jest równoznaczny z uznaniem reklamacji (tak jak to ma
    >> miejsce w przypadku korespondencji papierowej) ?
    >
    > a potwierdzenie dostarczenia tego maila masz??

    Na początek trzeba by wyłudzić takie potwierdzenie. Co nie powinno być
    trudne. Pierwszy pomysł z brzegu to wysłać do nich maila o treści mniej
    więcej:

    "Chciałem się dowiedzieć kiedy wreszcie zrealizujecie moją reklamację z
    dnia 12 maja 2004! Ile można czekać? [tu jeszcze przez 4 linijki
    opieprzać ich za traktowanie klientów]"

    W zasadzie każda odpowiedź (a zapewne sprowadzi się ona do "już
    wkrótce") będzie potwierdzeniem, że reklamację dostali.

    --
    +---------------------------------------------------
    -------------------+
    | Paweł Sakowski <p...@s...pl> Never trust a man |
    | who can count up to 1023 on his fingers. |
    +---------------------------------------------------
    -------------------+


  • 7. Data: 2006-10-14 07:45:36
    Temat: Re: reklamacja emailem
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z środa, 11 października 2006 21:40
    (autor Paweł Sakowski
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <egjhc4$in9$1@inews.gazeta.pl>):


    > W zasadzie każda odpowiedź (a zapewne sprowadzi się ona do "już
    > wkrótce") będzie potwierdzeniem, że reklamację dostali.

    Aczkolwiek jako niepodpisana pewnie znaczenie dowodowe ma zerowe.

    --
    Jego Ponurość Tristan


  • 8. Data: 2006-10-14 10:20:26
    Temat: Re: reklamacja emailem
    Od: Paweł Sakowski <p...@s...pl>

    Tristan wrote:
    > W odpowiedzi na pismo z środa, 11 października [...]

    Chyba "ze środy"? :)

    >> W zasadzie każda odpowiedź (a zapewne sprowadzi się ona do "już
    >> wkrótce") będzie potwierdzeniem, że reklamację dostali.
    >
    > Aczkolwiek jako niepodpisana pewnie znaczenie dowodowe ma zerowe.

    Całkiem niezłe ma znaczenie dowodowe. Jest dowód, że nadawca odpowiedzi
    otrzymał maila z żądaniem, skierowanego do b...@o...pl (treść żądania
    najprawdopodobniej zacytuje). Jest w nagłówkach dowód, że został wysłany
    z sieci wewnętrznej Orencz. Czego chcieć więcej?

    --
    +---------------------------------------------------
    -------------------+
    | Paweł Sakowski <p...@s...pl> Never trust a man |
    | who can count up to 1023 on his fingers. |
    +---------------------------------------------------
    -------------------+


  • 9. Data: 2006-10-21 17:54:12
    Temat: Re: reklamacja emailem
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z sobota, 14 października 2006 12:20
    (autor Paweł Sakowski
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <egqdla$e1o$1@inews.gazeta.pl>):

    > Tristan wrote:
    >> W odpowiedzi na pismo z środa, 11 października [...]
    >
    > Chyba "ze środy"? :)
    >
    >>> W zasadzie każda odpowiedź (a zapewne sprowadzi się ona do "już
    >>> wkrótce") będzie potwierdzeniem, że reklamację dostali.
    >>
    >> Aczkolwiek jako niepodpisana pewnie znaczenie dowodowe ma zerowe.
    >
    > Całkiem niezłe ma znaczenie dowodowe. Jest dowód, że nadawca odpowiedzi
    > otrzymał maila z żądaniem, skierowanego do b...@o...pl (treść żądania
    > najprawdopodobniej zacytuje).

    Przygotować Ci Twoją odpowiedź na mój list? Przecież list elektroniczny jest
    tylko strumieniem danych tekstowych i wygenerowanie dowolnego listu zajmuje
    kilka do kilkunastu minut.

    > Jest w nagłówkach dowód, że został wysłany
    > z sieci wewnętrznej Orencz.

    A nagłówki są gdzie? W pliku tekstowym na moim dysku. Jeżeli jakikolwiek sąd
    by to uznał, to znaczy że żyjemy w średniowieczu.


    --
    Jego Ponurość Tristan


  • 10. Data: 2006-10-21 18:53:47
    Temat: Re: reklamacja emailem
    Od: "PiotRek" <b...@g...pl.invalid>

    Użytkownik "Tristan" <n...@s...pl> napisał w wiadomości
    news:ehdms0$jte$1@serwus.bnet.pl...
    > A nagłówki są gdzie? W pliku tekstowym na moim dysku. Jeżeli jakikolwiek sąd
    > by to uznał, to znaczy że żyjemy w średniowieczu.

    Ale jest m.in. nagłówek "Message-ID", który można porównać
    z logami z serwera (parę innych rzeczy również). Sam odebrany
    e-mail rzecz jasna nie jest (a przynajmniej nie powinien)
    być żadnym dowodem.

    --
    Pozdrawiam

    Piotr

strony : [ 1 ] . 2


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1