  • Data: 2006-10-11 11:45:37
    Temat: Re: reklamacja emailem
    Od: "Kuroi Bonza" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 11-10-2006 o 12:30:34 maximus <n...@a...pl> napisał(a):

    > Skoro w punkcie BOK ORANGE dosta?em email do sk?adania reklamacji
    > b...@o...pl czy w zwiazku z tym brak odpowiedzi w terminie 30 dni od
    > daty
    > wys?ania emaila jest równoznaczny z uznaniem reklamacji (tak jak to ma
    > miejsce w przypadku korespondencji papierowej) ?

    witaj!

    Mam (jeszcze z czasow Idei) z Centertelem wygrana sprawe sadowa w zwiazku
    z reklamacja. Poradze Ci wysylaj faksy i to najlepiej z ich punktow. Raz
    wysylasz na ich koszt, dwa masz potwierdzenie papierowe z pieczatka, data
    i podpisem pracownika punktu.
    Ma to wartosc w wypadku sprawy sadowej...

    Bonza