  • Data: 2008-10-04 18:30:09
    Temat: Re: reklama piwa w tv -teraz
    Od: "GAL" <G...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

    wiadomości news:gc7j1j$iom$1@news.onet.pl...
    > Użytkownik "GAL" <G...@T...pl> napisał

    > Że dobrze prawi. Tylko z umiarem trzeba.

    Mam odmienne zdanie.Mógłbym prawić tutaj godzinami,ale powiem tylko krótko.
    Porównując aspekty zdrowotne picia piwa na plus i na minus bezsprzecznie
    oceniam,że bilans jest zdecydowanie ujemny. Ale uczulę tu na inny aspekt.
    Lekarz manawia do picia alkoholu? A co będzie jeśli pacjent wpadnie w
    alkoholizm? Czy tenże lekarz bierze na siebie pełną odpowiedzialność za ten
    stan? Bo medycyna nie zna kuracji alkoholowych dla poprawienia zdrowotności
    tudzież samopoczucia pacjenta. Chyba-że ktoś zna takie kuracje medyczne
    [zatwierdzone oficjalnie przez medycynę do wdrożenia] poprzez alkohol to
    proszę mnie poinformowac.

    > Jeśli nie zachwala konkretnej marki tylko mówi ogólnie o piwie
    > to jest to raczej program informacyjny, poradnikowy czy tam
    > popularno-naukowy, ale nie reklama.

    Znów mam odmienne zdanie. Namawianie w takiej formie do alkoholizmu ,
    tudzież narkomani -jeśli nie ma zdecydowanych i oficjalnych wskazań
    oficjalnej medycyny uważam za karalne. I nawet jeśli namawia się do
    narotyków tudzież alkoholu bez nazwy ,

    > A dlaczego ty, zagorzały abstyent, umiaru nie zachowasz?

    Znów mam odmienne zdanie. Nie jestem abstynentem, ale piwa nie pijam od
    wielu lat.A z praktyki wiem, że każdy "zamach" na "prawa" piwoszy jest
    odbierany jak atak na konstytucję USA [toć byłem zagorzałym piwoszem]. A w
    czym ja nie mam umiaru jeśli mogę wiedzieć ?

    GAL