  • Data: 2007-10-06 09:20:30
    Temat: Re: rejestracja samochodu - pytanie o pewien element
    Od: castrol <j...@w...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    a...@p...onet.pl pisze:

    > Poza tym nie kumam
    > co to ma do rzeczy skoro liczy sie moje miejsce zameldowania jako nowego
    > wlasciciela pojazdu (rejestruje sie pojazd tam gdzie jest sie zameldowanym).

    Niee, pojazd rejestruje sie w miejscu zamieszkania a nie zameldowania.

    > W domu przejrzalem prawo
    > o ruchu drogowym i nie znalazlem niczego na potwierdzenie słów urzednika.
    > Jestem pokorny wobec swojej wiedzy, zatem jesli sie myle to prosze mnie
    > brutalnie sprostowac,ze to urząd mial rację a nie ja.

    Prawo o ruchu drogowym
    Art. 73. 1. Rejestracji pojazdu dokonuje na wniosek właściciela
    kierownik rejonowego urzędu rządowej administracji ogólnej właściwy ze
    względu na miejsce jego zamieszkania (siedzibę), wydając dowód
    rejestracyjny oraz tablice (tablicę) rejestracyjne, z zastrzeżeniem ust.
    2-5.

    Jacek