  • Data: 2007-10-06 14:31:27
    Temat: Re: rejestracja samochodu - pytanie o pewien element
    Od: "pord4u" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "castrol" <j...@w...wp.pl> napisał w wiadomości
    news:47078df5$1@news.home.net.pl...

    Bo zgodnie z
    > PORD pojazdy rejestrujemy w miejscu stalego zamieszkania, wiec meldunek
    > sam w sobie nie ma tu nic do rzeczy.

    Stalego ? Nie ma tego w art. 73 ust. 1. Sam to dodales :)) Mieszkam na stale
    w Katowicach, ale mam meldunek czasowy w Szczecinie. Pojazd bez przeszkod
    zarejestruje w Szczecinie, no moze po odwolaniu od decyzji bo np. urzednicy
    w stolycy gonia ludzi tam, gdzie maja oni staly adres - sprawdzone ;]

    --
    pord4u
    .: pomoc w zakresie rej. pojazdów