  • Data: 2002-09-18 16:31:01
    Temat: Re: rejestracja samochodu a zmiana miejsca zemeldowania
    Od: "Mariusz Muszak" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    w miejscowości Y. I to wszystko będzie kosztowało 200 złotych, chyba, że X i
    Y leżą na terenie tego samego powiatu to wtedy 30 złoych mniej.
    Najpierw tablice próbne potem zwykłe i to samo z dowodem rejedtracyjnym.
    Przy okazji przypominam o zmianie dowodu osobistego (ok. 3 tygodnie się czek
    a), KONIECZNIE!!!!!!! aktualizacji NIP-3 w Urzędzie Skarbowym!!!!!!! i zapis
    aniu się do przychodni w noym miejscu zameldowania. Ostatnio to miałem - cud
    a się dzieją- aha no i kasa chorych!!!!!!!!!!!!!
    Użytkownik Marcin Celinski <c...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dysk
    usyjnych napisał:am95ak$sh4$...@n...onet.pl...