  • 1. Data: 2002-09-18 06:09:12
    Temat: rejestracja samochodu a zmiana miejsca zemeldowania
    Od: "Marcin Celinski" <c...@p...onet.pl>

    Witam

    Mieszkam w miejscowosci X. Kupuje samochod, a nastapnie zmieniam miejsce zameldowania
    na miejscowosc Y.
    W ktorym urzedzie powinienem rejestrowac samochod?

    Pozdrawiam
    Marcin Celinski

  • 2. Data: 2002-09-18 16:31:01
    Od: "Mariusz Muszak" <m...@g...pl>

    w miejscowości Y. I to wszystko będzie kosztowało 200 złotych, chyba, że X i
    Y leżą na terenie tego samego powiatu to wtedy 30 złoych mniej.
    Najpierw tablice próbne potem zwykłe i to samo z dowodem rejedtracyjnym.
    Przy okazji przypominam o zmianie dowodu osobistego (ok. 3 tygodnie się czek
    a), KONIECZNIE!!!!!!! aktualizacji NIP-3 w Urzędzie Skarbowym!!!!!!! i zapis
    aniu się do przychodni w noym miejscu zameldowania. Ostatnio to miałem - cud
    a się dzieją- aha no i kasa chorych!!!!!!!!!!!!!
    Użytkownik Marcin Celinski <c...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dysk
    usyjnych napisał:am95ak$sh4$...@n...onet.pl...

  • 3. Data: 2002-09-19 05:53:25
    Od: "Marcin Celinski" <c...@p...onet.pl>

> [...]
    > aniu się do przychodni w noym miejscu zameldowania. Ostatnio to miałem - cud
    > a się dzieją- aha no i kasa chorych!!!!!!!!!!!!!

    Kupilem juz samochod. Od dawna mieszkam w miejscowosci Y (rozne powiaty). I
    stwierdzilem ze jesli udalo by mi sie miejsce
    zameldowania (a i tak za jakis czas mnie to czeka) nie musialbym jezdzic do X aby
    zarejestrowac samochod. Tylko czy zdarze to
    wszystko zrobic?

    Pozdrawiam
    MC

  • 4. Data: 2002-09-19 10:40:23
    Od: "Grzegorz L." <g...@p...onet.pl>

> [...]
    cud
    > a się dzieją- aha no i kasa chorych!!!!!!!!!!!!!

    NO I JESZCZE NOWE PRAWO JAZDY - OK 60 ZŁ?
    najciekawsze jest to, że w sumie urzędowe koszty przeprowadzki (nawet jakbyś
    ten samochód już miał od dawna, to i tak musiałbyś go przerejestrować)
    będzie Cię kosztowała ok. 300 zł (rej, dowód osob, prawo jazdy + zdjęcia do
    dow.osob. i prawa jazdy) - ja miałem podobnie ... jeszcze do tego doszedł
    dow. osobisty żony i jej prawo jazdy (30 + 60 + 20 za zdjęcia) i w sumie
    zostawiłem w urzędach 400 zł , czyli ok. połowę minimalnej płacy netto. Czy
    to nie jest przegięcie?
    Ciekawe, co? Państwo nakazuje nam zmieniać te wszystkie dokumenty, płacić za
    nie bardzo wysokie opłaty i jeszcze - w praktyce - trzeba brać urlop żeby to
    załatwić. To się nadaje do zaskarżenia w Strasburgu!
    Grzegorz