eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.praworegulamin pracy -- dziwne zastrzeżenieRe: regulamin pracy -- dziwne zastrzeżenie
  • Data: 2007-01-13 17:10:33
    Temat: Re: regulamin pracy -- dziwne zastrzeżenie
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W wiadomości news:pan.2007.01.13.08.46.00.640556@wytnij.gmail.com Grzegorz
    G <g...@w...gmail.com> pisze:

    > Witam szanowne grono .
    > Mam pytanie do ludzi bardziej obytych w temacie regulaminów pracy w
    > zakładzie pracy . Dostaliśmy ostatnio polecenie zaznajomienia sie z
    > nowym regulaminem pracy i zaskoczyło mnie jedno zawarte w nim
    > stwierdzenie w sekcji obowiązki pracownika . Cytuje z pamięci --
    > pracownik musi poinformować pracodawce o fakcie podjęcia dodatkowej
    > pracy ( umowa zlecenie ,umowa o pracy ,itp) na 14 dni przed podjęciem
    > innej pracy i MUSI (!) uzyskac zgodne pracodawcy ( aktualnego ) do jej
    > podjecia . Czy takie stwierdzenie w regulaminie jest w jakikolwiek sposób
    > wiążace ?
    Nie (pomijając kodeksowy zakaz konkurencji, rzecz jasna).

    > Czy aktualny pracodwaca może decydować o zamiarze podjęcia
    > dodatowej pracy przez pracownika ?
    Nie.

    > Bede wdzieczny za podstawę prawną
    > jesli taki zapis w regulaminie nie jest wiązacy dla pracownika .
    A po co? Niech pracodawca poda podstawę prawną umożliwiającą takie żądanie
    wobec pracownika.

    --
    Jotte

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1