    From: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: regres ubezp. (OC)-zbiegł z miejsca zdarzenia
    Date: Wed, 30 Aug 2006 07:41:26 +0800
    Sender: a...@n...agh.edu.pl

    Dnia 28.08.2006 Robert Tomasik <r...@g...pl> napisał/a:
    > Masz rację. Zresztą napisałem o tym w innym poście. Ale zauważ, że mowa o
    > notatce policjanta z miejsca zdarzenia. Na tym etapie miał on prawo przyjąć, że
    > sprawca zbiegł i nie ma się co do niego czepiać o to sformułowanie. Natomiast

    A nie powinien napisać tego zgodnie ze stanem rzeczywisty czyli np.
    "oddalił się z miejsca zdarzenia", "sprawcy nie zastano na miejscu
    zdarzenia" ewentualnie "prawdopodobnie zbiegł"? Może jest to czepianie,
    ale MZ nie powinno się używać sformułowań które nie znajdują poparcia w
    stanie faktycznym. "Henryk K. ukradł telewizor" vs. "U Henryka K
    znaleziono telewizor pochodzący z kradzieży".

    --
    Marcin