  • Data: 2006-08-30 22:18:00
    Temat: Re: regres ubezp. (OC)-zbiegł z miejsca zd
    Od: l...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    > Nie o synonimy chodzi, a o sens zdania i fakt.
    > Czym dla ciebie one się różnią w ocernie zdarzenia, faktów?
    po intensywnej edukacji w przedmiotowej kwestii sądzę, że różnica
    jest zasadnicza...
    "zbiegł" jest zdefiniowane w prawie...

    > Dziwne, że autor listu tego nie napisał !
    to jest fiction, nawet nie science..

    > Po prostu, przesłuchując strony. Zauważ, że poszkodowany i obwiniony
    > zgodni są co do faktów, więc po co rozmywasz temat ? Autor odjechał i
    > nie dogadywał się, bo przeciez niczego nie zauważył! Dlaczego na siłę
    > kwestionujesz ustalenia policjanta, skoro nawet sam autor to
    > potwierdza?
    autor potwierdza mozliwosc, ze byl sprawca kolizji. negacja tego faktu
    nie ma juz nawet sensu ze wzgledu na to, iż przyjął mandat karny

    > Dla mnie jest to dokładnie to samo, ponieważ w praktyce jest nie do
    > udowodnienia, ze kolizji nie zauważył.
    błąd!!! udowodnić to musi ZU, bo wywodzi ze zdarzenia skutki prawne
    (a nawet ekonomiczne)

    > OK. Nie ma sensu kruszyć kopii - oboje znamy swoje stanowiska i raczej
    > oboje przewidujemy, że w ewentualnym procesie obwiniony nie ma szans
    > na udowodnienie, że odjechał z miejsca zdarzenia, bo nie zauważył
    > kolizji.
    z tego co udało mi się zorientować - udowodnić będzie musiał ZU