    From: "laik523" <l...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: radary policyjne
    Date: Mon, 17 Jun 2002 17:39:07 +0200

    Właśnie, że nie. Radar, którego miałem nie-przyjemność oglądać miał
    homologację (sprawdziłem) a nie miał pomiaru czasu. Policjant był uprawniony
    do pomiaru tym radarem (też sprawdziłem). Mandatu nie przyjąłem, raz kozie
    ... . Zobaczę jak sąd wyjaśni brak dowodności pomiaru. W kolegium nie
    miałbym na co liczyć. Na razie cicho. Wiem, to musi potrwać. Jak będę coś
    wiedział to może zdążę napisać ...

    PS. Jeśli uraziłem Pana Stanisława okresleniem "głupki" to przepraszam.
    Wszak chcą zrobić głupka za mnie. To są po prostu oszuści.