  • Data: 2006-01-16 13:49:45
    Temat: Re: pzu i oc sprawcy ????
    Od: bartek <b...@i...prv.pl.spamtrap> szukaj wiadomości tego autora

    Robert wrote:

    > czy ktos sie orientuje ile moze kosztowac naprawa tego w dobrym ale
    > nie ASO zakladzie blacharskim
    > bylem w jednym miejscu i krzykneli 1500zl + koszt elementow (blotnik i
    > drzwi PP oraz kierunek i klamka)
    > a po drugie czy moge domagac sie zwrotu gotowkowego od PZU zgodnie z
    > kosztorysem z ASO

    w piatek dostalem kase z PZU, wiec jestem na biezaco :)
    wycena wychodzi mniej wiecej tyle co naprawa w ASO. Ale jesli naprawa
    bedzie drozsza niz wycena i masz faktury, to obiecuja, ze zwroca
    roznice. I w druga strone - jak masz otarty zderzak, to zamiast
    lakierowac mozesz pojsc za 200 zl na piwo ;-)

    Kasa przychodzi do 30 dni (mozesz zamiast kasy wybrac naprawe
    bezgotowkowa w serwisie, ktory ma umowe z PZU).

    --
    pozdrawiam,
    bm.