  • Data: 2003-12-27 22:27:40
    Temat: Re: pytanko
    Od: "NoMAD" <l...@W...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Uzytkownik "Ania" <k...@i...pl> napisal w wiadomosci
    news:bsl044$757$1@news.onet.pl...
    > Zwracam sie z uprzejmym pytaniem, jak to jest z rekojmia?
    > A po kolei kupilam dwa filmy mezowi na gwiazdke wszytsko dobrze
    > tylko....takie same filmy dostal od mamy ( tyle marudzil ze to chce wiec
    > dostal podwojnie):)
    > Zachowalam paragonik zakupu i mam pytanie czy moge oddac te filmy do
    > sklepu ( mediamarkt) i czy przyjma reklamacje? oddadza pieniadze, bede
    > mogla to na cos innego wymienic.
    > Zal mi meza:)
    > POzdrawiam

    To nie ma nic wspolnego z rekojmia.
    Jesli przy zakupie umowilas sie ze sprzedawca (wybornie jesli masz to na
    pismie) ze w ciagu kilku najblizszych dni bedziesz mogla oddac te filmy z
    powrotem rezygnujac z ich zakupu to powinni przyjac je bez problemu.
    Jesli nie (a w przypadku supermarketu tak zakladam) to pozostaje ci liczyc
    na wyrozumialosc i dbalosc o klienta kierownika/sprzedawcy tegoz sklepu.

    NoMAD