  • Data: 2003-12-28 14:57:56
    Temat: Re: pytanko
    Od: "Ajgor" <ajgor@bez_spamu.go2.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Michal Bien wrote:

    > Tak jak juz Ci pisano - pozostaje tylko kwestia "dogadania" sie ze
    > sprzedawca. Tylko grzecznie, bo agresja i zadaniami nic nie zwojujesz
    > - sprzedawca nie ma zadnego obowiazku tego przyjac. Musisz liczyc sie
    > tez z tym ze pojdzie Ci na reke ale pod warunkiem ze kupisz cos
    > innego za ta kwote [czesto spotykana praktyka] i jesli nie ma innej
    > mozliwosci radzilbym Ci sie na to zgodzic - w MM zawsze wybierzesz
    > cos za ta stosunkowo niewielka kwote [2 filmy] co sie przyda Tobie

    Ja bym wybral dwa inne filmy. :)

    > lub mezowi. A na przyszlosc w przypadku prezentow takich jak
    > filmy, ksiazki itp. dobrze jest kupowac je wysylkowo. Zawsze masz 10
    > dni na odeslanie i zwrot pieniedzy bez podania przyczyny, co wiecej
    > jesli nie zostalas pouczona o tym uprawnieniu masz na to 3 miesiace
    > [a to juz mnostwo czasu] - z mojej praktyki wynika ze poza
    > najwiekszymi, bardzo duzo sprzedawcow wysylkowych zapomina albo
    > celowo przemilcza to pouczenie => ma sie 3 miesiace na rozmyslenie
    > sie.

    Tylko z tym jest jedno male "ale". Kupowalem duzo ksiazek w internecie.
    Rowniez gry i filmy i inne artykuly (na przyklad profesjonalna deskorolke
    dla syna). W jednej ksiegarni wysylkowej (na przyklad Helionie) czekasz na
    zamowiony towar 3-5 dni. W innej kilka tygodni. A w jednym sklepie zamowilem
    film poltora roku temu i... czekam do tej pory:))
    A jesli to ma byc na prezent, to trzeba juz dobrze znac sklep, zeby na niego
    liczyc.