eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawopytankoRe: pytanko
  • Data: 2003-12-28 12:37:36
    Temat: Re: pytanko
    Od: Michal Bien <m...@w...uw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Ania <k...@i...pl> wrote:

    > Zwracam sie z uprzejmym pytaniem, jak to jest z rekojmia?

    Z rekojmia nie ma to nic wspolnego. Poza tym nie masz statusu
    przediebiorcy wiec od praktycznie juz roku mozesz mowic tylko o
    niezgodnosci z umowa [uprzedzajac kolejne pytanie - z nia tez niema to
    zadnego zwiazku].

    > A po kolei kupilam dwa filmy mezowi na gwiazdke wszytsko dobrze
    > tylko....takie same filmy dostal od mamy ( tyle marudzil ze to chce wiec
    > dostal podwojnie):)

    Tak jak juz Ci pisano - pozostaje tylko kwestia "dogadania" sie ze
    sprzedawca. Tylko grzecznie, bo agresja i zadaniami nic nie zwojujesz -
    sprzedawca nie ma zadnego obowiazku tego przyjac. Musisz liczyc sie tez z
    tym ze pojdzie Ci na reke ale pod warunkiem ze kupisz cos innego za ta
    kwote [czesto spotykana praktyka] i jesli nie ma innej mozliwosci radzilbym
    Ci sie na to zgodzic - w MM zawsze wybierzesz cos za ta stosunkowo
    niewielka kwote [2 filmy] co sie przyda Tobie lub mezowi.
    A na przyszlosc w przypadku prezentow takich jak filmy, ksiazki itp.
    dobrze jest kupowac je wysylkowo. Zawsze masz 10 dni na odeslanie i zwrot
    pieniedzy bez podania przyczyny, co wiecej jesli nie zostalas pouczona o
    tym uprawnieniu masz na to 3 miesiace [a to juz mnostwo czasu] - z mojej
    praktyki wynika ze poza najwiekszymi, bardzo duzo sprzedawcow wysylkowych
    zapomina albo celowo przemilcza to pouczenie => ma sie 3 miesiace na
    rozmyslenie sie.

    --
    Pozdrawiam, Michal Bien
    mailto:m...@m...uw.edu.pl
    #GG 351722 #ICQ 101413938

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1