  • Data: 2007-06-18 08:30:34
    Temat: Re: pytanie o przychod- kiedy- Urzad pracy
    Od: "Waldek \"Jakec\" Bulkowski" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 18 Jun 2007 09:46:52 +0200, Anax WRC napisał(a):

    > witam, ,mam pilne pytanko na temat przychodu. Sparwa wylada tak:
    > w 2006 22 marca zarejestrowalem sie jak bezrobotny bez prawa do zasilku,
    > zaznaczylem na karteczce ktora wypelnialem , ze nie uzyskuje przychopdow
    > m.in z renty rodzinnej, co bylo prawda.
    > Chwile wczesniej- styczen- wygralem sprawe z zusem w sprawie wyrownania
    > wstecz renty rodzinnej. Prawa do niej nie dostalem bo przyslugiwala mi do
    > grudnia 2005 ale wyrownanie owszem.
    > pieniadze na konto splynely mi 24 marca 2006, czyli jak juz bylem
    > zarejestrowany. Miesiac pozniej na spotkaniu w UP napisalem ,ze nie mialem
> [...]

    Moim zdaniem (i nie tylko moim) ten dochód nie powinien wpływać na status
    bezrobotneg. Były to pieniądze należne Tobie z jakiś tam tytułów
    wynikających z okresu przed zarejestrowaniem się jako bezrobotny.
    Ty dostałeś wyrównanie - w takiej sytuacj należy przyjąć, że powinieneś te
    pieniądze otrzymać w ostatnim dniu przysługiwania renty. To, że stało się
    inaczej nie jest Twoją winą.
    Gdyby to było odszkodowanie - wówczas urząd miałby rację, ale skoro to
    wyrównanie...
    Niestety, interpretacje bywają różne.
    Pisz odwołanie.
    I zapytaj dlaczego nie wykreślają ludzi, którzy pracują np. do 31 maja,
    rejestrują się 4 czerwca, a wypłatę za maj dostają 10 czerwca...

    3m się.

    --
    Waldek "Jakec" Bulkowski
    http://film.e-informator.pl