  • Data: 2007-06-18 07:46:52
    Temat: pytanie o przychod- kiedy- Urzad pracy
    Od: "Anax WRC" <w...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    witam, ,mam pilne pytanko na temat przychodu. Sparwa wylada tak:
    w 2006 22 marca zarejestrowalem sie jak bezrobotny bez prawa do zasilku,
    zaznaczylem na karteczce ktora wypelnialem , ze nie uzyskuje przychopdow
    m.in z renty rodzinnej, co bylo prawda.
    Chwile wczesniej- styczen- wygralem sprawe z zusem w sprawie wyrownania
    wstecz renty rodzinnej. Prawa do niej nie dostalem bo przyslugiwala mi do
    grudnia 2005 ale wyrownanie owszem.
    pieniadze na konto splynely mi 24 marca 2006, czyli jak juz bylem
    zarejestrowany. Miesiac pozniej na spotkaniu w UP napisalem ,ze nie mialem
    dochodow (nie wpadlo mi kompletnie do glowy ze takie cos nalezy ujac,
    myslalem ze jest to liczone jako dochod sprzed rejestracji).
    Staram sie obecnie o dotacje, mialem isc podopisac umowe, a tu nagle sie
    okazuje, ze chca mi zabrac status osoby bezrobotnej bo uzyskalem przychody
    po zarejestrowaniu sie jako bezrobotny i tego nie zglosilem.
    Czy dzialanie jest prawidlowe? czy moze samo splyniecie pieniedzy na konto
    nie swiadczy o przychodzie, tylko juz wczesniejsza decyzja (sprzed 22 marca
    2006) jest wyznacznikiem..
    Bo np wystawiajac fakture jako firma liczy sie data wystawienia faktury a
    nie czy kontrahent zaplacil...tak mi sie kojarzy... Bede wdzieczny za
    wszelkie szybki informacje, bo pol roku walki o dotacje szlak moze trafic;/

    pzdr
    Anax